Кафедра медіакомунікацій

Кафедра медіакомунікацій створена у 2009 році.

Кафедра готує магістрів за спеціальністю 061 - «Журналістика», спеціалізацією «Медіакомунікації».

Напрями навчання:

  • Журналістика
  • Інтернет-комунікації та кіберкультура
  • Медіакритика
  • Соціальні медіа
  • Відеозйомка і монтаж
  • Сучасні телекомунікації
  • Фотографія та кінематограф
  • Візуальна культура
  • Медіамистецтво

Випускники кафедри отримують кваліфікацію «Магістр з журналістики, медіакомунікацій».

Сфери професійної діяльності випускників кафедри - ЗМІ (преса, радіо, теле- та інтернет-комунікації); інформаційні агенції; консалтингові фірми; центри медіааналітики і медіаекспертизи; служби по роботі з персоналом; органи державного та муніципального управління, самоврядування; PR і рекламні агенції, заклади публічної сфери.

Навчальний процес передбачає проведення практикумів з дисциплін: «Відеозйомка і монтаж», «Інтернет-комунікації та кіберкультура», «Екранні мистецтва», «Жанри журналістики», «Медіамистецтво», «Медіариторика», «Новини в медіа».

Студенти кафедри проходять виробничу практику на телеканалах, в інформаційних, PR і рекламних агенціях, редакціях інтернет-видань та IT-компаніях: «ОТБ» (філія Національної телекомпанії України «Харківська регіональна дирекція»), телеканал «Simon», «7 канал», «АТН», «Еспресо TV», «AndiGroup», «Imarketing School», «Promodo», «UpSale», «URBO» «Zone 3000», «Бессонница», «Бігтроп», «Інюрполіс», «Медіапорт 19» тощо.

Принциповими інноваціями магістратури є:

  • Проведення занять у форматі майстер-класів і тренінгів (усього на кафедрі було проведено більш ніж 150 майстер-класів і тренінгів із залученням провідних медіатренерів і медіаекспертів)
  • Організація та проведення скайп-сесій, скайп-дискусій, воркшопів, баркемпів та вебінарів за участю відомих українських та західних медіафахівців
  • Посилена практична підготовка магістрів (відео зйомки, репортажі, інтерв'ю, проведення поза аудиторних учбових занять і практикумів у мультимедійних закладах та арт-галереях тощо).
  • Використання у навчальному процесі інтерактивних освітніх методик (пресконференції, ігри, конкурси, круглі столи тощо)
  • Застосування у навчальному процесі мультимедійних технологій (відеолекції, медіапрезентації, електронні підручники тощо)
  • Створення спільних телепроектів провідних телеканалів міста і кафедри медіакомунікацій («Діалоги», «Територія погляду», «Медіаскоп» тощо)

Cфери наукових досліджень кафедри:

  • Медіологія, медіаархеологія, медіааналітика, медіакритика
  • Медіариторика, медіавплив, медіатехнології
  • Нові медіа і конвергентна журналістика
  • Теорії інформаційного суспільства, стратегічні комунікації
  • Кіберкультура, соціальні мережі та інтернет-комунікації
  • Теорія візуальної культури і оптичні медіа
  • Дизайн візуальних комунікацій
  • Фотографія та кінематограф
  • Аудіоподкастинг і радіо
  • Телемистецтво, створення авторських телепрограм
  • Аудіовізуальне мистецтво і відеоарт
  • Медіамистецтво

Кафедра бере активну участь у академічному міжнародному співробітництві: організує інтернет-конференції та відкриті лекції відомих західних медіафахівців з Австрії, Голландії, Німеччини, США, Польщі, Франції та інших країн.

Сайт кафедри: http://mediatopos.org/