RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 139

15 листопада 2021 року

Інтерв'ю з Ігорем Ламеко - новим студентськім деканом соціологічного факультету

Інтерв'ю з Ігорем Ламеко - новим студентськім деканом соціологічного факультету

Ігор Ламеко – новий студентський декан соціологічного факультету, - про себе та Sociofamily для проекту пресцентру соціологічного факультету "Соціологічний зсередини"

Вступаючи до вишу, кожен першокурсник може відчути себе самотнім й покинутим. Дійсно, в університеті вже немає класного керівника, що постійно слідкує й опікує, а одногрупники – нові та, поки що, незнайомі люди. Звучить трішки моторошно, але це зовсім не так!

На першому ж тижні ви долучаєтеся до великої сім'ї socio family. На посвяті вас зустрічає студентська рада соціологічного факультету, що покликана допомагати студентам та робити роки їх навчання незабутніми. Її склад неймовірно великий та у кожного члена є незамінна роль. Хто ж керує всім цим вуликом? З жовтня 2021 року посаду студдекана посідає студент 3-го курсу Ігор Ламеко. Сьогодні ми вас з ним і познайомимо в рамках проекту "Соціологічний зсередини".

Чому обрав саме соціологічний факультет?

Соцфак вибрав майже випадково, але вибір був осмислений. Мене цікавить суспільство як таке, і всі процеси, що відбуваються в ньому. Відносини людей, їх мотивація та дії, скоріше головний об'єкт дослідження для мене. Треба знати з ким я живу, навіщо вони спілкуються, та й взагалі, все що пов'язано з діяльністю людей мене дуже цікавить.

Чому вирішив висунути свою кандидатуру під час виборів?

Якщо абстрактно – життя дало мені можливість, квиток, яким я скористався (говорю так, бо живу подібною філософією уже 19 років, використовуючи кожен шанс). А якщо серйозно, то мені дуже подобається щось створювати, що приносить користь оточуючим, а коли це стосується такої структури як факультет, на якому я навчаюсь, то мотивації з'являється все більше. Тому вирішив, що місце студентського декана на мене чекало ще з першого курсу

Чи був досвід у самоврядуванні?

Перший раз із самоврядуванням зіткнувся в ліцеї. Мене обрали директором, і протягом двох тижнів я організував активну роботу до дня самоврядування, про що я ні краплі не шкодую. Досі до мене доходять відлуння ліцею про те, що той день запам'ятався надовго і залишився в історії ліцею "яскравою зіркою" (мені дали нагороду «Серце віддано ліцею»).

Що нового плануєш запровадити?

Моя робота спрямована на активну комунікацію зі студентами факультету, просування та освітлення соціологічного за межами університету, наскільки це буде можливо. Хочу показати, що наш факультет не тільки найкращий за версією Forbs, з науки, навчальної програми тощо, але й довести, що наші студенти – найкращі, а їхня діяльність може стати прикладом для інших.

Які проблеми виникають з обов'язками?

Найскладніше – "паперова робота", але з цим мені допомагають, правильна та перспективна організація робочого процесу. Дуже хочеться, щоб усі не просто виконували доручення, а й хотіли втілювати задумане в реальності.

Як зібрати надійну команду? Чи маєш власну і хто вони?

З приводу команди, можу сказати, що завдяки діяльності попереднього студдекана зараз зібрано дуже сильну команду (3 курс), але я не відстаю і починаю також збирати найактивніших, але найголовніше амбітних хлопців та дівчат. На Alma mater таких можна легко знайти. Моя команда – це 29 членів студентської ради, а також студентський актив у кількості 15-25 студентів, які працюють у відділах освіти. Когось одного виділити я не можу, всі великі молодці в міру своїх можливостей.

Чи є якась вигода від цієї посади?

Студентський декан – обличчя студентів всього факультету, соціальний капітал на висоті, багато знайомств. Завдяки тому, що викладачі на нашому факультеті розуміють і повністю «за» студентську активність, "закривати" предмети стає легше.

Які якості зобов’язаний мати лідер?

Лідер той, за ким хочеться йти, кого хочеться наслідувати, і з ким хочеться спілкуватися, радитись.

Які свої якості вважаєш найкращими, а які – найгіршими?

Ініціативність, гіперактивність, чуйність та доброта.

З гірших, скоріше "заважаючих" якостей, це залежність від чужої думки та гіперпендантичність.

І наостанок, чим цікавиться студдекан у вільний час?

Навчання, гра на гітарі, читання книг, перегляд аніме, готування страв (щось нове буває вигадую), прогулянки з друзями (часто це члени студентської ради, тому що це велика родина), а також буває ходжу на тренування зі стрільбі з лука. На превеликий жаль, зупинив танцювальну діяльність, думаю повертатися.

Найближче оточення характеризує Ігоря, як відповідальну та компанійську людину.

«За кожну справу береться як в останнє і виконує досконало. Чесний та справедливий. Інтелектуально розвинений(інколи мене це навіть лякає). Вихований, чудова людина та просто чудовий друг, який може допомогти та підказати не лише в життєвих проблемах та питаннях, а й в організаційних, як відповідальний студдекан.»

«Ігор для мене серйозна, відповідальна та розумна людина. Він цілеспрямований, завжди доводить справу до кінця. Завжди хоче більшого. Дуже творчий. Добре працює в команді – може підхопити будь-яку ідею чи думку та втілити це у життя у кращому вигляді.

Ігор м'який, дуже добрий, завжди ладен допомогти. З ним весело, він дуже добрий друг.»

Тож студентська громада у надійних руках.

Ірина Козюпа, студентка 1 курсу соціологічного факультету

Прес центр соціологічного факультету