RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 218

29 грудня 2024 року

Новина про підготовку розділів до навчального посібника “Guide to Competency-Based Personalized Learning”

Новина про підготовку розділів до навчального посібника “Guide to Competency-Based Personalized Learning”

Команда викладачів та дослідників Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна завершила підготовку розділів для нового навчального посібника “Guide to Competency-Based Personalized Learning”, який створюється в межах інноваційного освітнього проєкту SMART-PL. Посібник покликаний стати практичною й теоретичною основою для впровадження персоналізованого, компетентнісного та гнучкого навчання в українських університетах. До видання увійшли аналітичні матеріали, огляди, методичні рекомендації та практичні кейси, підготовлені співробітниками Каразінського університету – фахівцями у сфері освіти, соціології, методології навчання та освітніх технологій.

Основні розділи посібника:

1. Оксана Нехаєнко: “Personalized Learning as a Foundation for the Lifelong Learning Concept: Competencies for Learning Throughout Life”

Розділ досліджує персоналізоване навчання як ключовий інструмент формування компетентностей, що забезпечують розвиток особистості протягом усього життя.

2. Руслан Запорожченко: “Competency-Based and Problem-Oriented Approaches: Mutual Exclusion or Complementarity? Strategies for Implementing Personalized Learning in HEIs: The Karazin University Experience”

Автор аналізує поєднання двох методологічних підходів і пропонує стратегії їх застосування у персоналізованому навчанні.

3. Дмитро Бойко: “Review of Critical Publications on Personalized Learning Methodology: Between Constructiveness and Over-Criticism”

Огляд сучасної наукової дискусії навколо персоналізованого навчання: від конструктивних зауваг до надмірної критики.

4. Артем Литовченко, Оксана Нехаєнко: “Opportunities for Using Open Educational Platforms in Teaching Interfaculty Disciplines”

У розділі описано потенціал відкритих платформ для гнучкої організації навчання та розвитку міждисциплінарних курсів.

5. Ірина Солдатенко, Дмитро Лобанов: “University Career Centers as Factors of Competency-Based Personalized Learning and Preparing Students for the Labor Market”

Автори розглядають роль кар’єрних центрів у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій та розвитку навичок працевлаштування.

6. Вікторія Болотова, Тетяна Байдак: “Chatbots in the Educational Process”

Розділ присвячений можливостям використання чатботів для підтримки персоналізованого навчання та покращення комунікації зі студентами.

7. Анна Зінюк, Лілія Змій: “Cooperation between the University and IT Companies: Technologies for Students' Personalized Learning”

Матеріал демонструє практики партнерства університетів з ІТ-сектором для розвитку сучасних цифрових компетентностей студентів.