RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 441

28 лютого 2024 року

Тренінг для науково-педагогічних співробітників і співробітниць Каразінського університету «Ґендерні підходи в освіті для іноземних студентів»

Тренінг для науково-педагогічних співробітників і співробітниць Каразінського університету «Ґендерні підходи в освіті для іноземних студентів»

Тренінг був організований соціологічним (кафедра політичної соціології) та юридичним (кафедра міжнародного і європейського права) факультетами Каразінського університету. Протягом тренінгу значну увагу було присвячено основним аспектам впровадження ґендерної рівності в системі вищої освіти, до якої залучені іноземні студенти, зокрема з африканських країн. Програма тренінгу була дуже насиченою та включала наступні тематичні блок:

28 лютого 2024 року у межах реалізації проєкту «Ґендерна освіта для іноземних студентів» («Gendereducation for foreign students») на виконання гранту ЮНЕСКО (№ Г/07-23) відбувся тренінг для науково-педагогічних співробітників і співробітниць Каразінського університету «Ґендерні підходи в освіті для іноземних студентів». Цей проєкт має на меті розробку освітніх механізмів та інструментів, які необхідні для впровадження ґендерного підходу до освітнього процесу, а також побудови ґендерної рівності в системі освіти, зокрема в системі вищої освіти. На заході була присутня Урядова уповноважена з ґендерної політики Катерина Левченко, яка зазначила про важливість проведення подібних тренінгів, які додають більшої практичної значущості впровадженню ґендерної рівності в Україні, зокрема в систему вищої освіти.

Цей тренінг був організований соціологічним (кафедра політичної соціології) та юридичним (кафедра міжнародного і європейського права) факультетами Каразінського університету. Протягом тренінгу значну увагу було присвячено основним аспектам впровадження ґендерної рівності в системі вищої освіти, до якої залучені іноземні студенти, зокрема з африканських країн. Програма тренінгу була дуже насиченою та включала наступні тематичні блок:

1)Конфлікти на ґендерному ґрунті: профілактика та швидкі рішення для педагог

2)Ґендерна експертиза навчальних матеріалів.

3)Ґендерна чутливість та ґендерна нейтральність у лекційному дискурсі.

4)Критичний підхід у ґендерних питаннях: дидактичний та методологічний потенціал.

5)Соціальна роль викладачів в аудиторії крізь призму ґендерних підходів.

Окремо зазначимо, що в межах реалізації проєкту «Ґендерна освіта для іноземних студентів» було проведено соціологічне опитування іноземних студентів щодо освітнього процесу в українських університетах, знань про ґендерну дискримінацію та ґендерну нерівність, можливості побудови ґендерної рівності в системі освіти тощо. Також учасниками проєкту було підготовлено навчальний посібник з ґендерної рівності, який зовсім скоро стане доступним онлайн для всіх бажаючих.