3 січня 2025 року
У період з 4 по 23 листопада 2024 року студенти четвертого курсу соціологічного факультету проходили виробничу практику на базі дослідницьких організацій – як у дистанційному, так і в «живому» форматі.
Під час проходження практики студентам була надана можливість безпосередньої комунікації з керівниками та співробітниками провідних дослідницьких організацій, що займаються соціально-політичними та маркетинговими дослідженнями:
Factum Group Ukraine Компанія, яка проводить соціологічні та маркетингові дослідження із використанням найсучасніших методик: дослідження Brand Health, оцінка ефективності реклами, UX/UI дослідження, цінові conjoint-дослідження, customer journey, сегментація multiscan тощо. У Factum Group Ukraine проходила практику Діана Усенко: «Навички і знання, отримані під час практики, включають загальні професійні компетенції з аналізу та обробки даних, роботи у відповідних програмах. Практика дозволила покращити загальних рівень моїх компетенцій як спеціаліста, допомогла визначитись із напрямком, який найбільше підходить для зростання як професіонала, та скоригувати різницю між попередніми уявленнями про роботу соціолога та реальною специфікою занятості за рахунок участі у поточних проєктах».
Соціологічна група Рейтинг Одна з найбільших незалежних дослідницьких інституцій в Україні, яка працює з 2008 року спеціалізується на проведенні всіх видів соціологічного дослідження. Сошенко Анастасія, яка пройшла практику у Соціологічній групі Рейтинг, надала свій коментар: «Під час проходження практики я значно підвищила ефективність навичок комунікації, командної взаємодії, тайм-менеджменту та делегування основних завдань. Також удосконалила вміння аналізувати кількісні та якісні соціологічні дані».
Український інститут соціальних досліджень ім. Яременка Заснований у 1991 році інститут має довгу історію і багатий досвід реалізації різноманітних соціологічних і соціальних дослідницьких проєктів, забезпечуючи оперативність і надійність даних.
Аліна Звягінцева, яка проходила практику в Українському інституті соціальних досліджень ім. Яременка, прокоментувала: «Проходження практики стало для мене важливим етапом у професійному становленні. Організація забезпечила унікальну можливість відчути себе частиною процесів , що впливають на розвиток суспільства. Практика також дала змогу краще зрозуміти внутрішню роботу організації. Під час офлайн-зустрічей в офісі я познайомилася з працівниками, дізналася про специфіку їхньої діяльності та побачила, як проводяться соціологічні дослідження зсередини».
New Image Marketing Group Група компаній, що надають широкий спектр послуг у сфері соціологічних досліджень і маркетингових комунікацій. Компанія також займається розробкою й організацією івентів та інтеграцією в існуючі проєкти з метою їх покращення. Максим Поляничка пройшов практику в New Image Marketing Group і поділився думками: «Практика пройшла в позитивній атмосфері, через власні помилки ознайомлювались з реальним робочим процесом. У центрі практики нам пояснювали незрозумілі моменти та приділяли увагу всім нашим питанням. Враження залишились позитивні, хоча сама практика виявилась дуже короткою».
Таким чином, у ході практики студентам була надана можливість долучитися до реальних робочих проєктів, що втілюються у життя провідними дослідницькими організаціями, і це дозволило закріпити отримані під час навчання знання та навички на шляху їхнього професійного становлення.